Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
-Akékoľvek objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.petfor.sk sú záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, ako aj s reklamačným poriadkom a že s ním súhlasí.
-Predávajúcim je Peter Forgáč prostredníctvom internetového obchodu www.petfor.sk
Základné údaje :
P.F.Transport s.r.o.
Peter Forgáč
Lipová 694, Zlatná na Ostrove 94612
petfor.sk@gmail.com
IČO:45266115
DIČ:2022913893
IČ DPH: SK2022913893
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitiansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
www.soi.sk
-Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami Občianskym zákonníkom (40/1964 Sb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (634/1992 Zb.) Ak je zmluvnou stranou iný subjekt, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č.513/1991 Zb.), všetko v znení noviel.
Aktuálne ceny sú vždy uverejnené na https://www.petfor.sk a sú platné pre všetky spôsoby objednávania tovaru alebo služby.
Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu tovaru, ktorá je uvedená na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu https://www.petfor.sk . Zmena ceny tovaru sa nevzťahuje na objednávky uzatvorené pred zmenou ceny.
Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu zľavy.
Zľavy uverejnené v e-shope https://www.petfor.sk sa nevzťahujú pre osobný odber tovaru alebo služby v prevádzke ( Zlatná na Ostrove 694, 94612).
2. Registracia
-Podmienkou pre naplnenie platnosti elektronickej objednávky je pravdivé vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári (meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail).
3. Objednanie tovaru
-Elektronická objednávka tvorí kúpnu zmluvu medzi Dodávateľom a nakupujúcim (zákazníkom). Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v objednávke.
-úpna zmluva je uzatvorená od okamihu odoslania elektronickej objednávky zákazníkom dodávateľovi, ktorý túto objednávku potvrdí zaslaním kópie objednávky e-mailom na zákazníkom uvedenú e-mailovú adresu
-Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. Miesto dodania tovaru je uvedené zákazníkom v objednávke tovaru. Objednaný tovar zasielame za uvedených podmienok výhradne na území Slovenskej republiky. Pre zásielky do zahraničia je nutná individuálna dohoda.
4. Platba za tovar
- platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri doručení a osobnom prevzatí tovaru
- platbou prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay
- na dobierku pri prevzatí tovaru od kuriéra
- Daňový doklad / faktúra je doručený kupujúcemu spolu s tovarom.
5. DODACIE PODMIENKY
- Vami objednaný tovar bude expedovaný vždy v čo najkratšom možnom čase.
- v prípade tovaru na sklade u distribútora je tovar odosielaný spravidla do 10 pracovných dní,
- v prípade, že by lehota expedície tovaru mala prekročiť 7 pracovných dní, bude o tomto kupujúci informovaný najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky.
-Informácia o dostupnosti tovaru sa zobrazuje aj priamo pri tovarovej položke v našom e-shope. Táto informácia je však informatívna a správna za bežných podmienok. Môže však nastať situácia, kedy si tovar objedná naraz viacero zákazníkov a tento sa zo skladu minie. Vtedy neplatí poznámka o dostupnosti tovaru. Tento fakt ovplyvniť nedokážeme a preto Vás na danú skutočnosť týmto upozorňujeme.
-V prípade nevyzdvihnutia tovaru objednávateľom, je objednávateľ povinný uhradiť odosielateľovi čiastku za poštovné.
- O dodacej lehote a termíne dodania bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu.
- Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku .
6. Reklamácia
-Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom internetového obchodu www.petfor.sk a právnym poriadkom platným v SR.
-Tovar môžete reklamovať u predávajúceho podľa podmienok reklamačného poriadku na adrese petfor.sk@gmail.com
- Výmena alebo vrátenie tovaru je možné iba v prípade vrátenia v pôvodnom stave, so všetkým príslušenstvom a dokladmi.
-Pri preberaní tovaru sa uistite, či nedošlo k poškodeniu obalu na tovare počas prepravy, čo by mohlo mať za následok znehodnotenie tovaru, alebo úbytok tovaru následkom jeho úniku z obalu. Za poškodenie tovaru počas prepravy zodpovedá prepravca a Vy máte právo poškodený tovar neprevziať a spísať o tejto udalosti protokol spolu so šoférom prepravcu.
-Výrobca obvykle neuznáva záruku u tovaru poškodeného pri preprave. Ďalej pozri reklamačný poriadok.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie tovaru)
Kupujúci ma právo podľa novely občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar bez známok užívania alebo opotrebovania v pôvodnom obale poslať späť v uvedenom termíne. Náklady na transport nesie zákazník. Po prevzatí vráteného tovaru predávajúci vráti zákazníkovi peňažnú čiastku poštovou poukážkou alebo na účet v banke v priebehu 14 dní.
7. Reklamačný poriadok
Ako postupovať pri reklamácii?
1. Kupujúci je povinný okamžite po prevzatí zásielky jej obsah dôkladne skontrolovať a o všetkých zistených chybách najneskôr do troch pracovných dní informovať predávajúceho e-mailom na adrese petfor.sk@gmail.com
Tel číslo:0904239523
2. Predávajúci sa zaväzuje najneskôr do dvoch pracovných dní po prevzatí reklamácie reagovať na reklamáciu kupujúceho s vyjadrením o presnom postupe jej vybavenia.
3. K reklamácii je nutné predložiť nasledujúce dokumenty: daňový doklad – faktúra, sprievodný list o dôvode reklamácie a poškodený tovar. V sprievodnom liste musí byť zmienené čo konkrétne je predmetom reklamácie. Zmienené dokumenty spolu s poškodeným tovarom je nutné poslať na adresu sídla firmy: P.F.Transport s.r.o.,Zlatná na Ostrove 694, 94612
4. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za poškodenie tovaru vzniknuté pri preprave.
PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU
Adresát: P.F.Transport s.r.o.,Zlatná na Ostrove 694,94612
Uplatnenie reklamácie
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis:
PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRR ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát:P.F.Transport s.r.o.,Zlatná na Ostrove 694,94612
Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý vraciam (názov a kód): |
|
Dôvod vrátenia tovaru: |
|
Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.
Dátum:
Podpis:
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Vážení zákazníci,
týmto si Vás dovoľujeme informovať o tom, že prípadné spory, ktoré vzniknú medzi Vami a našou spoločnosťou, resp. všetky Vaše požiadavky apod., sa vždy snažíme riadne prerokovať a vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.
Pokiaľ by sa však nepodarilo Vaše nároky uspokojiť a vznikol tak medzi Vami a našou spoločnosťou spor, máte právo na tzv. alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy o predaji nášho tovaru (ďalej len "spotrebiteľský spor").
V prípade spotrebiteľského sporu týkajúceho sa predaja nášho tovaru je pre alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu príslušná Slovenská obchodná inšpekcia - www.soi.sk ("SOI"), na ktorú sa môžete obrátiť ohľadom akéhokoľvek spotrebiteľského sporu. Môžete využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) u tovaru zakúpeného cez internet . Môžu vznikať aj ďalšie tzv. poverene osoby / subjekty k alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov, u ktorých je možné tiež mimosúdne riešenie zahájiť - riešiť.
Postup pri alternatívnom riešení spotrebiteľského sporu je taký, že sa začína na návrh spotrebiteľa u SOI (prípadne inej poverenej osoby), ktorá musí obsahovať
a) identifikačné údaje strán sporu (Vaše a naše),
b) úplné a zrozumiteľné opísanie rozhodujúcich skutočností (čo je sporné),
c) označenie, čoho sa navrhovateľ (Vy) domáha (napr. vrátenie kúpnej ceny, výmeny tovaru a pod.),
d) dátum, kedy navrhovateľ uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát (napr. prvá reklamácie),
e) vyhlásenie, že vo veci nerozhodol súd, nebol vydaný rozhodcovský nález a nebola uzavretá dohoda strán v rámci alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu a ani nebolo začaté konanie pred súdom, rozhodcovské konanie alebo alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu podľa tohto zákona,
f) dátum a podpis navrhovateľa (Váš).
K návrhu sa priloží doklad o skutočnosti, že sa navrhovateľovi nepodarilo spor vyriešiť priamo (napríklad naše korešpondencia a pod.), a ďalšie písomnosti potvrdzujúce uvádzané skutočnosti, ak sú k dispozícii. K návrhu sa priloží plná moc, ak je navrhovateľ zastúpený na základe plnej moci. Návrh možno podať najmä písomne, ústne do zápisnice, alebo elektronicky prostredníctvom emailu ars@soi.sk.
Navrhovateľ (Vy) môže podať návrh u SOI alebo iného povereného subjektu najneskôr do 1 roka odo dňa, keď uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát (napr. odstúpenie od zmluvy / reklamácie).
Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu musí byť ukončené do 90 dní od jeho začatia. U zvlášť zložitých sporov možno túto lehotu predĺžiť o 30 dní, a to aj opakovane.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÉHO SPORU KONČÍ
a) uzavretím dohody strán sporu (dobrovoľné),
b) vydaním odôvodneného stanoviska,
c) odložením návrhu (napr. spotrebiteľ vyhlási, že sa rozhodol ukončiť svoju účasť na alternatívnom riešení sporu),
d) úmrtím alebo vyhlásením za mŕtveho v prípade strany sporu, ktorá je fyzickou osobou,
e) zánikom bez právneho nástupcu v prípade strany sporu, ktorá je právnickou osobou,
f) vyčiarknutím oprávnenej právnickej osoby zo zoznamu.
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sa nespoplatňuje. Náklady spojené s alternatívnom riešením spotrebiteľských sporov si strany nesú samy.
SOI alebo poverený subjekt stanovuje pravidlá pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, ktorými podrobnejšie upraví postup pri alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov tak, aby bola v súlade so zákonnými pravidlami.
V prípade, že alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu nepovedie k vyriešeniu spotrebiteľského sporu sa samozrejme vždy môžete obrátiť na súd. Samozrejme tiež nemusíte ani možnosť alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu využiť (možno to však samozrejme vždy odporučiť) a môžete sa s riešením spotrebiteľského sporu priamo obrátiť na príslušný súd.